بررسی مسائل و مشکلات کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور معاون وزیر

یزدفردا /ورزشی:روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و کارمندان این نهاد در نشستی مسائل و مشکلات خود را با معاونت حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در میان گذاشتند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا ، معاونت حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان روز پنج شنبه ششم بهمن ماه در همایش روسای ادارات شهرستان ها و كارمندان اداره كل ورزش و جوانان استان یزد افزود: تحقق اهداف متعالی ورزش و جوانان عزم ملی می خواهد و همه باید این وزارتخانه را در اجرایی شدن وظایف و ماموریت های خود یاری دهند.

سید احمد رسولی اضافه كرد: همه هم و غم متولیان ورزش كشور در بخش های مختلف همان برنامه ریزی و طراحی فعالیت ها برای موفقیت در عرصه ورزش است .

معاون وزیر وزرش و جوانان تصریح كرد: نیروهای این وزارتخانه در استان ها بهترین افراد برای تحقق اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان هستند در تمامی زمینه ها باید مورد حمایت قرار گیرند.

رسولی ن‍ژاد با اشاه به اینكه كارمندان و دست اندركاران ورزش كشور از دلسوز ترین و پركارترین افراد هستند ، قول مساعد برای مرتفع شدن مسائل و مشکلات آنان داد.. معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یادآورشد: هدف وزارت ورزش و جوانان این است كه با همكاری سایر دستگاه ها و با پشتكار و حمایت مجریان ورزش در آینده شاهد شكوفایی ورزش كشور در رشته های مختلف باشیم .

در این جلسه سید غلامرضا کمانه مدیر كل ورزش و جوانان ، کامران قربانی معاون مالی و پشتیبانی و تعدادی از كارمندان و كارشناسان ورزشی یزد به طرح نظرات و مشكلات خود پرداختند كه معاون وزیر قول پیگیری آنها را داد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا